0
ثبت سفارش
تعداد
عنوان
  • 19
  • 1385 مرتبه
هر آنچه که باید در مورد انتخاب شومیز مناسب بدانید

هر آنچه که باید در مورد انتخاب شومیز مناسب بدانید

1401/01/21

پیدا کردن شومیز مناسب برای پوشیدن ممکن است برای هر خانومی (از جمله خودم) کار دشواری به نظر برسد. با این حال، خرید من همیشه یک شومیزی است که همه کاره باشد. انواع و مدل های زیادی از شومیز وجود دارند که می توانید تقریباً برای هر مناسبتی یکی از آن ها را بپوشید. از طرح ها و رنگ های مختلف گرفته تا جنس پارچه مورد نظر.

پیدا کردن شومیزی متناسب با استایل و تیپ بدنی شما بسیار آسان است. ما در نیکامد قصد داریم انواع شومیزها با طرح های زیبا را بررسی کنیم تا به شما کمک کنیم و تصمیم بگیرید کدام یک مناسب می باشد.

زیباترین مدل های شومیز زنانه کدام اند؟

1.شومیز توری

شومیز توری مظهر زنانگی است. ظرافت زیادی به دنبال دارد. توری به خودی خود پارچه ای بسیار شیک است که وقتی خیلی ساده استایل شده باشد بهترین ظاهر را دارا می باشد. 
نکته شگفت انگیز شومیز توری این است که برای هر زنی عالی به نظر می رسد. این واقعاً زنانگی یک زن را برجسته می کند و به آن لطافت می بخشد.
تطبیق پذیری توری این امکان را  می دهد که به روش های مختلف مدل دهی شود. می توانید آن را با ست کردن  با یک کت چرم جذاب تر کنید و با مدل دادن به دامن توری آن را ظریف تر نگه دارید. بسته به تیپ بدنی و استایل شخصی شما، افزودن یک اکسسوری کلاسیک مانند گوشواره مرواریدی یا گردنبند مرواریدی واقعاً می تواند ظاهری جذاب به شما بدهد.

نکته ای که باید توجه داشته باشید این است که از اضافه کردن تزیینات پر زرق و برق مانند پولک یا سایر طرح های تکه تکه دوری کنید. 

2.شومیز بلند


شومیز بلند می تواند یکی از پرکاربردترین لباس هایی باشد که یک خانم می تواند داشته باشد. این یک گزینه مناسب برای خانم هایی با تمام فرم های بدن و ترجیحات مد است. اگر می خواهید ظاهری جذاب تر داشته باشید، آن را با شلوارهای باریک یا شلوار جین صاف ست کنید. برای داشتن ظاهری شیک با این شومیز، یک جفت گوشواره مرواریدی به آن اضافه کنید.

3. شومیز آستین بلند

شومیزهای آستین بلند یک انتخاب مناسب برای زنان است.
روش های مختلفی وجود دارد که می توانید به کمک آن ها کمی جذابیت اضافه کنید، مانند اضافه کردن  تورهای برای دور مچ و شانه ها.
افزودن این عناصر اضافی به جذاب بودن شما کمک می کند و همچنین طول بازوهای شما را برجسته می کند و باعث می شود آنها باریک تر به نظر برسند. انتخاب یک شومیز آستین بلند که دارای مقداری زنجیر باشد، خود به یک اکسسوری تبدیل می شود. نیازی به استرس در مورد یافتن جواهرات مناسب برای همراهی لباس خود ندارید.

4.شومیز آستین کوتاه

شومیزهای آستین کوتاه بهترین گزینه برای شما در هوای گرم است. نیکامد طیف گسترده ای از شومیزهای زنانه آستین کوتاه را ارائه می دهد که فقط با استفاده از پارچه های با کیفیت مانند کرپ، نخ، ترکیب پنبه ای و پنبه خالص دوخته شده اند. آستین کوتاه تر و پارچه های نرم سبک تر، شومیزهای تابستانی زنانه را می سازند. تمام شومیزهای زنانه نیکامد قابل شستشو با ماشین لباسشویی می باشند.

5. شومیزهای یقه هفت 

سودمندترین ویژگی شومیز یقه هفت این است که برای همه افراد بدون توجه به فرم بدنشان زیبا به نظر می رسد. این شومیز یکی از پرکاربردترین شومیزهایی است که یک خانم می تواند داشته باشد.
با این حال، نکته ای که باید در نظر داشت این است که شکل برش خط گردن می تواند توجه بیشتری را به ناحیه سینه جلب کند. یقه آن چیزی است که به هر لباسی که با آن پوشیده می شود، حس منحصر به فردی می بخشد. انتخاب یک گردنبند زیبا می توانید به این زیبایی اضافه کند.

شومیز

یک شومیز خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

اگر شومیز آستین بلند انتخاب می کنید نباید سرآستین های شومیز شما خیلی تنگ باشد که نتوانید آستین های خود را بالا دهید.
طول آستین باید کمی به زیر مچ دست شما ختم شود. شومیز شما باید به اندازه کافی نزدیک زیر بغل شما بنشیند اما لمس نشود. وقتی بازوهایتان را روی هم می زارید، شومیزتان نباید بیش از حد سفت شود یا پشتش کشیده شود.

نباید وقتی عمیق نفس می کشید، احساس ناراحتی کنید باید یک اندازه سایز شومیزتان را بالا ببرید.
یک شومیز خوب نباید سنگین باشد در غیر این صورت کار کردن در آن ناراحت کننده خواهد بود.

 

چه رنگ شومیزی را باید در کمد داشته باشیم؟

بسیاری از ما هنگام خرید شومیز ممکن هست وسواس داشته باشیم. ما تمایل داریم به رنگ هایی که در آن راحت هستیم پایبند باشیم و از ریسک کردن مد اجتناب کنیم. اما اگر می خواهید آن را با هم ترکیب کنید و یک آرایش کوچک لباس داشته باشید، با افزودن طیفی از رنگ ها به کمد خود شروع کنید.

در اینجا چهار سایه رنگی وجود دارد که باید در ظاهر خود بگنجانید، با چیزی که مناسب هر حالت و رویدادی باشد. در واقع، افزودن تنوع به کمد شما آسان تر از آن چیزی است که فکر می کنید:


شومیز سفید روشن

شومیز سفید انتخاب خوبی برای ماه های گرم است، زیرا نور را منعکس می کند و در تابستان شما را خنک تر نگه می دارد. یک شومیز سفید می تواند شما را از دفتر به رستوران ببرد. سایه های مختلفی از سفید وجود دارد، از جمله عاج، کرم و مایل به سفید، و انتخاب رنگ مناسب به رنگ پوست شما بستگی دارد.

شومیز مشکی یا مشکی براق


مشکی احتمالاً جذاب ترین سایه رنگ برای هر کسی است، زیرا لاغرکننده است و تقریباً برای همه مناسب می باشد. شومیز مشکی باید در کمد هر خانمی باشد زیرا این شومیز مکمل هر لباسی است. وقتی مشکی می پوشید همیشه احساس خوبی خواهید داشت و می توان آن را با اکسسوری های رنگارنگ ترکیب و ست کرد.
البته، یک شومیز مشکی کوچک باید در کمد هر زنی جزء اصلی باشد. این لباسی است که می توانید برای هر مناسبتی بپوشید، زیرا می دانید همیشه بهترین ظاهر خود را خواهید داشت. یک شومیز مشکی کوچک را می توان با مدل های مو، گوشواره، کیف و گردن بندهای مختلف، بسته به روحیه تان ست کرد.


 قرمز پر جنب و جوش


با رنگ قرمز رنگ "وای" را به لباس خود اضافه کنید. این سایه قدرتمند برای مهمانی های شبانه عالی است و یک شومیز قرمز شما را از بقیه متمایز می کند. اگر ترجیح می دهید رنگتان ظریف تر باشد، سایه عمیق تری از قرمز را روی شومیز یا شلوار یا به عنوان بخشی از یک الگو امتحان کنید.
وقتی صحبت از لوازم جانبی به میان می آید، قرمز برای کفش، جوراب شلواری و کیف مناسب است. قرمز مورد توجه قرار می گیرد، اما به روش های درست. وقتی درست پوشیده شود، می تواند سرگرم کننده، جوان و پر زرق و برق باشد.


 زرد ملایم

زرد ممکن است فنجان چای همه نباشد، اما این رنگ شادی است که مطمئناً برای شما تعریف و تمجید خواهد داشت. طیف وسیعی از سایه ها برای انتخاب وجود دارد، اما زرد خردلی در ترند است و احتمالاً در سراسر سال 2022 محبوب خواهد ماند. پوشیدن زرد خردلی می تواند راحت تر از زرد لیمویی روشن باشد و به خوبی با رنگ های خاکستری یا مشکی ترکیب می شود. همچنین می توانید به دنبال سایه های پاستلی باشید که نرم و زیبا هستند.

رنگ زرد در دوزهای کم بهترین عملکرد را دارد. با یک شومیز، تی شرت، روسری یا دامن زرد شروع کنید. ممکن است تعجب کنید اگر بدانید که رنگ زرد و آبی متضاد یک ترکیب مد خیره کننده را ایجاد می کند. یک شومیز آبی با کفش های زرد، یا یک شومیز زرد با شلوار سرمه ای را امتحان کنید.

نظرات
 
   
 

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.