0
ثبت سفارش
تعداد
عنوان
  • 21
  • 1369 مرتبه
8 فاکتوری که هنگام خرید و پوشیدن شومیز باید در نظر گرفت

8 فاکتوری که هنگام خرید و پوشیدن شومیز باید در نظر گرفت

1401/02/24

8 فاکتوری که هنگام خرید و پوشیدن شومیز باید در نظر گرفت از آنجایی که همه ما کارهای زیادی برای بهبود شخصیت خود انجام می دهیم، شومیز اولین چیزی است که شخصیت ما را به دیگران نشان می دهد، بنابراین هنگام خرید و پوشیدن شومیز باید موارد زیادی را در نظر داشته باشیم. شومیز ها آن عنصری از زندگی ما هستند که با خرید آنها در یک مرکز خرید یا حتی خرید از فروشگاه های آنلاین شومیز، هیچ کس خسته نمی شود. خرید و انتخاب شومیز بدون در نظر گرفتن برخی عوامل مهم که بر شخصیت ما تأثیر می گذارد کار آسانی نیست. با غفلت از این عوامل، بدترین شومیز ها را نخواهید گرفت، اما بهترین شومیز های متناسب با شخصیت خود را نیز نخواهید داشت. بنابراین ما قصد داریم چند فاکتور شگفت انگیز و مهم را به شما بگوییم که هنگام خرید شومیز باید در نظر داشته باشید. ما در نیکامد می توانیم به شما در خرید شومیز خوب کمک کنیم.


1. رنگ شومیز


رنگ مهمترین فاکتور هنگام خرید و پوشیدن شومیز است زیرا نشان دهنده شخصیت ماست. شما باید رنگ خود را با توجه به موقعیت انتخاب کنید. اگر جایی که می روید تم آبی است و به سراغ شومیز مشکی می روید، بنابراین کمی ناخوشایند به نظر می رسد یا شاید این موضوع کل تم را خراب کند. رنگ روحیه ما را خوب یا بد نشان می دهد.
اکثر مردم یک رنگ مورد علاقه دارند، اما رنگ مورد علاقه شما ممکن است بهترین رنگ برای کمد شومیز شما نباشد. هر کس یک گروه منحصر به فرد از رنگ ها دارد که باعث می شود به بهترین شکل به نظر برسند. هماهنگی رنگ های مناسب با هم تفاوت بین یک شومیز خیره کننده و یک شومیز زشت را ایجاد می کند.


2. مواد تشکیل دهنده شومیز


امروزه شومیز ها از طیف وسیعی از مواد مختلف ساخته می شوند. مواد سنتی مانند پنبه، کتان و چرم هنوز از گیاهان و حیوانات تهیه می شوند. اما بیشتر شومیز ها از مواد شیمیایی مشتق شده از نفت خام مبتنی بر سوخت فسیلی ساخته می شوند.

مواد نیز یک عامل است زیرا هیچ کس نمی خواهد بارها و بارها چیزهایی بخرد و پول خود را هدر دهد، بنابراین باید در هنگام خرید مراقب مواد باشید. مواد باید با کیفیت و بادوام باشد.


3. فروشگاه قابل اعتماد برای خرید شومیز


شما باید در مورد مغازه ای که می خواهید برای خرید از آن بروید بدانید در غیر این صورت ممکن است کیفیت پایینی داشته باشید. بنابراین فروشگاه باید شناخته شده و دارای محصولات با کیفیت باشد.


4. اندازه صحیح شومیز متناسب با فرم بدن


سعی کنید همیشه قبل از شومیز سایز های خود را بدانید زیرا خریداری شومیزی که برای بدن کوچک یا بزرگ باشد جالب نیست.


5. آخرین مد روز شومیز


هر نوع شومیزی، چه زنانه و چه دخترانه، باید از آخرین مد و ترند آن زمان باشد تا بتوانید با غرور در کنار اطراف قدم بزنید.
6. دستورالعمل های شستشو و مراقبت از شومیز
باید به برچسب ساخت پارچه توجه کنید زیرا اگر نکته ای وجود دارد که نمی توانید آن را رعایت کنید، بنابراین می توانید از این یکی صرف نظر کنید و گزینه بهتر را انتخاب کنید.


7. بافت شومیز 


برخی افراد ابتدا به بافت پارچه توجه می کنند زیرا همیشه پارچه ای نرم و صاف می خواهند که آنها را راحت نگه دارد. بنابراین بافت نیز یکی از عواملی است که باید در نظر گرفته شود.


8. کیفیت خوب شومیز


یکی از مهم ترین پیش نیازهای ایجاد یک کمد شومیز با دوام و ماندگاری، خرید شومیز با کیفیت بالا است. با این حال، برای اینکه بتوان چنین کمد شومیزی را کنار هم گذاشت، باید کیفیت پارچه را ارزیابی کرد. تفاوت های زیادی بین شومیز های خوش دوخت که ماندگاری طولانی دارند و محصولات فست مد که به سرعت شکل خود را از دست می دهند، بیش از یک فصل دوام نمی آورند یا حتی باعث تحریکات ناخوشایند پوست می می شوند بنابراین مهم است که بدانید چه چیزی شومیز های باکیفیت را از شومیز های پایین تر متمایز می کند و چگونه این ویژگی ها را قبل از خرید تشخیص دهید.
فقط باید به کیفیت شومیز ها توجه کنید چه برند و چه محلی. فقط آن شومیز هایی را بخرید که به قیمتی که می پردازید ارزش داشته باشد. 


به نکات زیر توجه کیند. عواملی که در انتخاب پارچه باید در نظر گرفت


عوامل موثر در انتخاب شومیز مواردی که قبل از خرید شومیز باید در نظر داشت
نکاتی که در انتخاب پارچه باید در نظر گرفت
عوامل موثر بر انتخاب شومیز خانوادگی 
عوامل موثر در انتخاب اکسسوری

نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.